uppehåll

Åh, har varit så himla otaggad på träning, blogg och allt därtill på sista tiden. För några veckor sen kände jag mig så snygg, som att jag var snart var framme vid mitt mål - tänkte till och med ta bilder för att visa hur det såg ut på vägen. Men, så blev det alldeles för mycket kalas med onyttigheter och alkohol, vilket direkt visade sig på min kropp. Har nu denna vecka börjat ta tag i saker och ting igen, och vägde mig idag också och fick faktiskt en liten chock, en positiv sådan! :)

Förändring sen förrförrförra fredagen: -0,4 kg !!
Helt otroligt, jag som trodde jag skulle gått upp då jag inte alls skött mig den senaste tiden, och så har jag ändå gått ner 4 hg. Nu väger jag alltså 59,6 vilket är sjukt nära min drömvikt. Konstigt nog känner jag mig tjockare nu, och inte alls nöjd (kanske inte så konstigt, när är man nöjd liksom?)

Får se hur det ser ut nästa vecka, om något lika otroligt har hänt då eller om vikten kommer gå upp.

Ha det bra! :) Och tack för att ni hänger i och läser, även när jag inte är så aktiv. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0