04 maj

Var ett tag sen jag uppdaterade så kände att nu får det vara nog, nu måste jag ta tag i det här, haha. Efter det positiva viktresultatet i fredags har jag blivit lite slapp, inte hårdtränat utan bara tränat så jag hållt mig på min kalorigräns. Körde på en fuskdag i lördags med god mat och alkohol (med träning på dan med vad hjälper det när man häller i sig alkohol?), väldigt välbehövligtfaktiskt ! I söndag blev det vilodag utan träning, men höll mig ändå inom mitt kaloriintag :)

Jag kommer inte ha möjlighet att väga mig på fredag så får se när jag gör det. Då får vi också se om det har gått helt åt helvete med min lilla slackvecka eller om det funkat med lite mindre träning än vanligt :)

Kommentarer
Postat av: anna

Tack, det gick över sen när jag kom hem. Men ändå så kändes det konstigt att vara mätt när jag gick och la mig, det händer ju inte så ofta. Det ännu konstigare va att jag var mätt när jag vaknade med. och det är jag aaaldrig :O



Uppdatera mera :D

2011-05-05 @ 10:40:23
URL: http://villblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0