fail

Ojojoj, jag har ätit så mycket onyttigt de senaste dagarna. Jag har ju alltid skrivit att jag ska unna mig och inte få dåligt samvete, men jag kan ju inte äta hur mycket dåligt som helst! Jag har alltid tänkt att jag ska skriva allt det bra som händer, men jag måste ju skriva det dåliga också, alla motgångar och alla brister - för man är ju inte mer än människa, eller hur?
Igår gjorde jag hemmagjorda snickers, så sjukt goda! Men ack, så himla onyttiga (typ bara socker socker socker) och väldigt beroendeframkallande, så jag har ätit massor av dem. Suck, känns trist att jag inte kan stå emot. Ska försöka ge bort resten som är kvar, så jag inte kan gå och småäta dem.

Igår morse kände jag mig jättesnygg och smal i shorts och linne, och min syster sa att jag såg snygg ut med smal midja och stora bröst, blev så himla glad :) Men sen åt jag hur mycket som helst så magen svällde upp och allt, plus detta hemska godiset jag gjorde, haha. Men men, det gick över hyfsat till idag iaf.

Nu är det fredag och jag har inget planerat. Tänkte dra till gymmet om en halvtimme för att svettas lite, kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0