slit och släng

Ujuj, ursäkta att jag inte bloggat på några dagar men har knappt varit hemma, har haft så himla mycket möten och liknande i skolan så varit där från typ 8 på morgonen till 9 på kvällen. Phu!
Då jag inte varit hemma något har jag inte heller kunnat träna något, vilket är värre :( imorgon har jag dock sovmorgon, så då ni, då ska här tränas! :D

Måste berätta om vad jag gjorde i lördags. Något mycket dumt.. Efter det tråkiga beskedet på vågen blev jag lite dyster och kände den där dumma känslan "det spelar ingen roll vad jag äter och gör, jag blir ändå inte snyggare/smalare/bättre" - vilket ju är sjukt dumt och inget man ska tänka då det inte alls är så! Suck. I alla fall så sket jag i allt i lördags och åt både glass, chips och drack mycket alkohol. Ajaj, inte bra.
I söndags körde jag på en slappdag så då orkade jag inte träna ett dugg, och nu har jag inte kunnat träna något måndag eller tisdag, så haft uppehåll ganska länge. Det känns som att allt blir slappare på kroppen - men det måste ju bara vara inbillning, eller hur? Inte kan det gå så fort?

Nej, nu är det ju mindre än en månad kvar till sommarlovet, så nu är det bara att sätta fart! Och just det, funderar på att cykla fram och tillbaka till mitt sommarjobb i sommar, det blir cirka 6 mil per dag. Sjukt bra om jag orkar, eller hur?

Nu blir det lite tv, mellanmål och sen sängen (väldigt sugen på att åka och träna nu men känns lite sent för en vardag så kör nog på hårdträning imorgon ist) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0