vikt

Glömde skriva igår men förändring från förra fredagen: +/- 0
Återigen ingen skillnad, men gör faktiskt inte så mycket :)

Hade en så sjukt jobbig kväll/natt igår, jag och några till hjälpte till och jobbade på ett evenemang, först en middag och sen eftersläpp på en typ bar. Det var sjukt kul på middagen men sen på eftersläppet var det värre, för där var vi tvungna att städa också och det tog aldrig slut! Vi höll på och städade till 7 på morgonen! Fattar ni, sju på morgonen!?! Vi jobbade alltså i 13 timmar, och jag har aldrig varit så trött förut.
Så idag har det blivit en slappdag, min kropp är helt slut då jag bara sov 3 timmar när jag kom hem (för ville inte sova bort hela dan och vända på hela dygnet).

Hade en liten meltdown nyss, stoppade i mig två wienerbröd bara för att det var så gott, haha. Nej, jag ska inte få ångest över det, sånt får man faktiskt unna sig ibland! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0